marți, 29 iulie 2014

Bucuresti vs Ploiesti, Team Challenge


Inca de acum aproape 2 ani la prima mea intalnire la masa de biliard cu Marian Postolache (Red), el a venit cu  propunerea sa organizam un meci intre echipe si uite ca in weekendul trecut aceasta ideea s-a materializat. Acceptand provocarea bucurestenilor, echipa din Ploiesti i-a asteptat cu bratele deschise si tacurile gata de lupta in clubul de biliard Angel.

Componenta echipelor a fost urmatoarea:
Red Team Bucuresti - Marian Postolache (cpt.), Mihai Straticiuc, Militon Stanescu, Cosmin-Mihai Gherman
Echipa Ploiesti - Marcoci Alexandru (cpt.), Naftanaila Adrian, Manolache Sorin, Tudorache Marian

Sistemul de joc a fost format din meciuri la dublu, la simplu in diferite combinatii si un meci de 4x4, un total de 23 de jocuri, castigarea a 12 din ele garantand victoria. Meciurile s-au jucat primul la 3, disciplina de baza a fost Bila 8, dar la dorinta jucatorilor se putea inlocui cu Bila 9 sau Bila 10.

Dupa un debut in forta al ploiestenilor, consolidat cu un 3-0 in jocul de 4x4, parea ca gazdele au preluat initiativa, avantajul terenului propriu, promitea sa fie un factor puternic deranjant pentru cotropitorii din capitala. Dar uite ca dupa 2 jocuri de dublu pierdute la musteata de ploiesteni, au inceput meciurile la simplu si echilibrul confruntarii s-a rupt.

Primul duel la simplu l-am avut cu Militon, disciplina aleasa Bila 10. Am facut destul de sigur 2-0 si parea ca victoria este o formalitate, dar nu a fost sa fie, am pus presiune pe mine si in 2 randuri am reusit sa ma incurc la finalul jocurilor cu 3 bile pe masa, 2-2 si in jocul decisiv, Militon inchide masa cu ultimele 4 bile ramase. A urmat meciul intre capitani, tot Bila 10, profitand de greselile mele, mult prea multe intr-un meci cu un lup experimentat, Red a inchis hotarat toate cele 3 mese, 3-0 si treburile deveneau tot mai urate pentru lorzii petrolului. In cel de-al treilea meci, jucat cu Mihai, am ales ca disciplina de joc Bila 8 si se pare ca am ales bine, Am facut 2-0 cu un joc bunicel, Mihai revine cu un break solid, 2-1, dar in jocul urmator scapa alba in buzunar cand eu mai am doar 2 bile din grupul meu, le bag si castig cu 3-1. Ultimul joc, a fost unul total prietenesc, intrucat calculul hartiei nu ne mai dadea nicio sansa. Am jucat bila 8 si nu am jucat rau, dar greselile se platesc, mai ales cand ratezi la ultima bila din grup, scorul 3-0.
In celelalte intalniri, colegul Adrian a avut cea mai buna evolutie, castigand 3 jocuri din 4. Tin sa-i multumesc pe aceasta cale, pentru prestatia sa. Cu parere de rau, ceilalti membri ai echipei nu s-au putut lauda cu victorii.

Din cele 23 de jocuri planificate s-au jucat 21, rezultatul final 15-6 in favoarea Red Team Bucuresti, desi scorul este unul hotarator, nivelul de joc a fost destul de apropiat, diferenta fiind facuta uneori de mici momente de neatentie.

Seara a continuat cu un joc de Bila 8, 3x3 intre echipa veteranilor (formata din familia Marcoci si Red) si Young Guns (Militon, Mihai si Cosmin), joc in care tehnicile de sharking, glumele si provocarile au fost la ele acasa, cu toate acestea, in joc decisiv, varsta si-a spus cuvantul si veteranii au reusit sa smulga victoria din tinerele brate ale adversarilor.

In final, vreau sa multumesc baietilor de la Bucuresti pentru ca ne-au onorat cu prezenta, iar colegilor de la Ploiesti pentru ca m-au sprijinit si au acceptat provocarea.
Sa vina revansa!






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu