luni, 7 iulie 2014

Interviu cu Darren Appleton


Profitand de ocazia unica de a sta la un pahar de vorba cu multiplul campion, Darren Appleton, am decis sa-i iau un mic interviu. Trebuie sa recunosc ca Darren a fost foarte uimit si placut surprins de intrebarea daca imi poate acorda un interviu, asa ca a acceptat imediat, ba chiar mai mult a tinut sa concretizeze unele intrebari, pentru a putea raspunde cat mai precis.

Interviu cu Darren Appleton


T4B: Care este cea mai importanta victorie a carierei tale?
- Te referi la victoriile din concursuri? Victorii au fost multe, dar cred ca cea mai importanta a fost medalia de aur obtinuta la World Games 2013, in Cali, Columbia, este o competitie care se tine o data la 4 ani. Am jucat atunci finala cu Jung-Lin Chang. A fost si cea mai emotionanta victorie, deoarece inainte de concurs catelusul nostru Pixie a murit, a fost o pierdere grea pentru noi.

T4B: Disciplina de joc preferata?
 - One pocket.

T4B: Care crezi ca este cel mai bun sistem de joc pentru un concurs de Bila 9?
- Bila 9 pozitionata pe punct, regula celor trei bile la spargere, meciuri primul la 11, spargere alternativa, piramida dubla pana la ultimii 32.

T4B: Ai/ai avut un antrenor/mentor?
- Nu am avut niciodata un antrenor, dar pot spune ca la inceputuri m-a ajutat mult varul meu, Andy Appleton, un jucator foarte bun de biliard.

T4B: De ce are nevoie un jucator pentru a castiga un campionat mondial, ce calitate este cea mai importanta pentru a obtine performante la cel mai inalt nivel?
- Psihic puternic, temperament bun, cunoasterea excelenta a tuturor disciplinelor de joc.

T4B: Ce tac, shaft folosesti?
- Butt Predator Throne 3 cu piele ureche de elefant, joint Unilock, shaft Predator 314/2, diametrul 12,75 mm, pastila Kamui black soft.
n.r. Darren foloseste tac de spart Predator BK3 si tac de jump Predator Air II, husa Predator Sport 4×8.

T4B: Punctul slab in jocul tau?
- Lovitura de spargere

T4B: Daca ai putea alege orice jucator pentru un joc in pereche (scotch doubles), care ar fi acesta?
- Karl Boyes si Ralf Souquet.

T4B: Care este jucatorul cel mai greu de batut in concursuri?
- Ralf Souquet.

T4B: Cateva sfaturi pentru incepatori?
- Munca din greu, atentie la tehnicile de baza, incredere in sine, antrenament corect.

T4B: Care e cea mai lunga sesiune de joc fara pauza de odihna?
- 15 ore am jucat One pocket, 5000$ jocul.

T4B: Cea mai mare suma de bani pe care ai jucat?
- 60000$, am jucat Bila 8 si am castigat. Altadata am jucat 6000$ pe set One pocket si am oferit avantaj 18-3, adversarul era un milionar, impatimit al jocurilor de noroc, evident am castigat.

T4B: Cel mai scump tac cu care ai jucat?
- Un tac Predator de 15000$.

T4B: Cum crezi ce regiune va avea in viitorul apropiat cei mai puternici jucatori? S.U.A., Filipine, Taiwan, China, Europa?
- La moment cei mai puternici sunt in Europa, dar in viitor China va domina.

T4B: Ai jucat vreodata biliard rusesc/piramida?
- Nu nu am jucat piramida si nu am fost niciodata in Rusia.

T4B: Joci jocuri video?
- Nu.

T4B: Ce loc ti-ar placea sa vizitezi ca turist?
- Las Vegas, Thailanda sau Filipine.

T4B: Brandul si/sau modelul preferat de automobil?
- Imi plac automobilele Aston Martin, cred ca se potrivesc cu temperamentul meu, dar nu am acumulat inca banii sa-mi pot cumpara unul.(zambeste) La moment detin un automobil Toyota Venza.

T4B: Brandul preferat de ceasuri de mana?
- Montblanc.

Brasov, 03.07.2014










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu